2015年12月8日 星期二

美國紐約2015


盛夏紐約2015

按圖進入博文


從香港到紐約甘迺迪國際機場JFK
Day 2-紐約曼哈頓中城及聯合國總部
Day 3-紐約曼哈頓及史泰登島
Day 4-5-紐約曼哈頓中城
Day 6-紐約曼哈頓下城及中城
Day 7-8-紐約中央公園
Day 9-紐約皇后區、曼哈頓上城西
Day 10-11-購物(稅項資訊)及藝術在曼哈頓
Day 12-13—購物及藝術在曼哈頓(二)
Day 14-15—航機上偶遇極光


美國簽證





您可能會對以下博文感興趣:
加納利群島 釜山 新西蘭南島 bove island
英格蘭、加納利群島、
馬德里之旅2014
韓國釜山2014
澳洲悉尼、新西蘭南島
及奧克蘭2014
北美再圓極光夢2015


18 則留言:

  1. 其實我超羨慕你去美國坐商務~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好正, 但唔諗猶自可, 諗起就肉赤囉
      我會羨慕被upgrade o個d, 出門咁多次, 就算係酒店房間都冇乜幾可被upgrade架, 機位更加未試過 >.<

      刪除
    2. 我淨係試過一次被upgrade....就係...我六年班哥年跟團旅行搭emirates.....個領隊話因為航空公司安排唔到我地一家3口一齊坐....所以將我地upgrade上商務!!!真係唯一一次..講起...都已經係17年前......................................................................................................................對當年咩都唔識既我...真係好新鮮~~~~~~~就算對依家既我黎講......................我一定會開心到痴左線~~~~~尤其係長途機~

      刪除
    3. 係呀, 真係會開心到痴線, 估唔到3個都有被upgrade機會, 一向覺得一個人會容易d

      刪除
    4. 我同團有另外兩對團友都入選upgrade~~~
      哥次先知...商務d野食真係好食好多~~~~~~
      可惜我到依家都無錢再搭~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    5. 咁後生, 大把機會呢
      同埋好多時係捨唔捨得同值唔值得, 未必係有冇錢o既問題

      刪除
    6. 咁又係.......我係唔捨得....嗚嗚....
      因為揀坐商務一次...就可以夠去一次日本.....我真係....
      寧願去多次日本~~~~

      刪除
    7. 唔好喊啦, 乖
      拿拿, 人地冇錢都未喊, 妳有錢仲喊乜, 係咪先 ^^
      我明, 多個trip係好吸引, 其實我都係侷買, 只係張經濟貴到我俾唔落手!
      當初決定買business時, 老公都提我呢個係absolute amount, 都有萬八差價, 可能係有d人一個月o既人工。但我望住o個張貴到飛起唔知點樣經濟法o既經濟客位機票, 真係proceed唔到落去, 咁個心都答左我囉, 咪順住做囉

      刪除
    8. 不過如果好似你咁既情況....
      我都有可能隻手會禁落去business class哥度!!
      既然經濟倉都咁貴!!
      係呢~你放一年假唔知你有咩長線plan~我好期待~

      刪除
    9. 我相信會呀, econ貴到買唔落手
      唔..南極, 真係好認真咁搵, 但冇晒心水航線, 同埋剩番日數比較短o個d, 始終千里迢迢, 想玩耐d, 只要肯讓步就成事
      宜家d心神去晒南極度, 其它野唔敢郁住
      我都好期待妳個南美trip ^^

      刪除
  2. 好開心,又有目錄~
    再次感謝你send比我D整目錄資訊,但堆積太多遊記都未得閒寫⋯
    你通常用幾多時間完成一個目錄?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣, 希望你成功整到啦!
      整過一次就好快架喇, 全部都係剪剪貼貼, 如果用呢個目錄o黎計, 得幾篇咁少, 大概5分鐘搞掂

      刪除
    2. 嘩咁快! 依家即刻玩吓先~

      刪除
    3. 果日話即刻玩,攪左我成粒鐘都攪唔到,sorry都係算吧,哈哈⋯

      刪除
    4. 有冇轉去html版面先剪剪貼貼呀?

      刪除
    5. 有呀! 我直頭將你嘅原文原汁原味放去html都唔得

      刪除
    6. 冇奶油喎, 我再睇一次段野先

      刪除
    7. Venus真係好⋯ 不如你下次約埋其他有興趣嘅卜友開班受徒啦~

      刪除