2015年7月26日 星期日

威士拿酒店──Evolution Whistler


今篇將介紹威士拿Whistler的酒店,選擇下榻於Creekside那方的EvolutionCreekside與威士拿村Whistler Village相距4公里,喜歡熱鬧的還是應該選擇店舖和食肆林立的威士拿村。



入住和退房手續需走到隔鄰Legends酒店辦理。


下兩圖為Legends大堂



Evolution大堂及設施





這晚我們一家同住,選擇了Two-bedroom suite,房間偌大,設計富品味,廚房設備齊全,衛生情況大致滿意。


客廳、飯廳



上圖左方的門通到套房一


上圖左方的門則通到套房二




廚房及儲物房,洗熨設備一應俱全





房間連浴室






套房一連衣帽間,還有門直接出主露台





套房二另有一小露台,見上圖。





主露台非常寬敞




上數圖為房間外望景致

Evolution的停車場需要收費,價格以每晚為單位,收費為17加元,期間可自行用房咭開啟停車場閘門無限次出入。

總的來說,Creekside這邊較寧靜,對面的Creekside Village有家小型超市,加上房間質素上佳,不失為威士拿區住宿的好選擇。





加拿大極光之旅2015目錄


「Venus遊世界」總目錄

Copyright © 2015 by Venus. All rights reserved.

您可能會對以下博文感興趣:
冰島藍湖 巨石陣 極光團 新西蘭南島
冰島藍湖及首都周邊2013
英國租車、住宿及巨石陣2014
挪威實現極光夢2012
新西蘭南島自駕2014



9 則留言:

  1. 呢個住宿超舒服囉!!!!!!!!!!設計得令人覺得好想住呢間屋~
    真係唔錯~而且間超市都唔算小了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小t, 一切安好嘛? 剛過妳個blog度睇, 見妳未出新blog, 有d擔心添, 一兩隻字都好, 報個平安, 等康復後先慢慢寫新blog啦, 我呢幾日精神上都有祝福妳架

      刪除
    2. 呢間超市對比whistler village o個邊算細, 但其實想買o既野都有齊, 部份價錢仲平d添! 好在我地行左細呢間先, 有d食物都係過番creekside呢間買

      刪除
    3. 無事呀我~~~岩岩出左喇~~~因為太耐無同大家講野~~我長氣左d咋~~~~~
      真係好多謝大家都咁關心我~~~令我好感動~感激大家~*3*

      刪除
    4. 0我~咁細有細既好~~平d喎~咁少d種類都ok~(其實無論係外地定澳門我都好鐘意行超市)...我成日係超市買手信~

      刪除
  2. 露台落地大玻璃窗望出去個view都幾正喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 都幾舒服, creekside呢邊度假feel重d, 人少d, 感覺悠閒d

      刪除
  3. 我不喜熱鬧,所以鍾意你呢間~ 好正喎! 幾銀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 連稅2k多少少, 可能easter貴d, 我見其它日子under 2k, 不過以4人o黎計都算抵住。

      刪除