2013年9月2日 星期一

冰島自駕篇(三)南部及金環


旅程的第五天:Seljalandsfoss— SkogarfossReynisdrangar— Dyrhólaey— Gullfoss-- Geysir


昨天的行程玩足十二小時,今天將會悠閒一點。早上起來吃過早餐,就帶車子往吃早餐,昨天的一號路狂奔差不多耗用了整缸汽油呢!



今天的第一個景點是Seljalandsfoss,有水濂洞瀑布之稱,遊人可徒步到瀑布後。為免弄濕衣服和相機,記緊帶備雨衣啊!




Seljalandsfoss隔鄰還有兩條離遠可見的瀑布和一些細小的瀑布,遊人可沿行人步道前往。


跟著驅車到SkogarSkogar是一個綠茵世界,Skogarfoss比剛才的Seljalandsfoss更具氣勢,在瀑布前還看到了雙彩虹。



Skogar的綠茵配上藍天白雲,很美!


有一條長長的樓梯可走上Skogarfoss,四人一致決定驅車往下一個景點,真是hea爆家族,呵呵!


再往南走,到Reynisdrangar黑色沙灘。昨天從Vik眺望到的海中石柱群就位於Reynisdrangar



 

午後的最後一個景點是Dyrhólaey,它是冰島南部一個細小的半島,有多條步道,可逗留數小時。






由於肚子很餓,我們只走了最短的步道就驅車往Arborg的超級市場,買點食材到是晚住宿的apartment煮食,然後再走金環的景點。怎料吃飽後下著很大的雨,反正晚上十時許才日落,多待一會又可避過人潮,就一直待到下午六時許才出發。


約四十五分鐘車程就到達Gullfoss黃金瀑布,它由兩個瀑布組成,上段高十一米,下段高廿一米。Gullfoss有兩個停車場,第一個入口最靠近瀑布,較高位的第二個入口靠近紀念品店及觀景台。






最後一個景點是Geysir間歇泉,地熱區是也,當中以Strokkur間歇泉因噴發得最頻密而最受遊人歡迎。









金環的景點為旅行團及遊客必到,加上旺季,遊人非常多,如住宿選在金環附近,不妨晚一點前往。

到此次旅程的目錄頁

到「Venus遊世界」總目錄

Copyright © 2013 by Venus. All rights reserved.

您可能會對以下博文感興趣:
冰島 奧地利 南極 大加納利島
冰島環島自駕2019
奧地利高原公路
走進南極圈
大加納利島

16 則留言:

  1. 過嚟打聲招呼!!
    妳咁快搬咗過嚟!!
    我改咗個blog設定,
    留言唔使驗証碼!
    方便啲,妳都試下呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係好慢先真, 上年見yahoo blog唔穩定已經開左呢個blog, 但用開yahoo, 所以搬左幾篇又懶搬, 宜家終於都焗住要搬喇 >.<

      刪除
  2. 多謝分享。瀑布、海中石柱、間歇泉令人目不暇給。好彩我識得來追蹤你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您呀, 冰島o既大自然景物真係好靚 :)

      刪除
  3. 我個新地址:http://tiffanylei.blogspot.hk/
    快d黎追蹤人地啦~~等我地團圓~~
    係呀我有一個問題想問...呢度點樣up相架??
    可以好似yahoo咁樣有不同相簿嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 追左喇, 團圓喇 ;) 但我發覺未係好識用呢邊, 有d人追蹤到, 有d搵極都搵唔到追蹤icon, 睇o黎有排適應。
      寫緊文先有一列edit工具o係框頂, 其中一個icon可以上載圖
      相簿方面未識玩, 要研究下先

      刪除
    2. 我覺得應該係佢地無放個追蹤出黎~

      刪除
  4. 你如何從yahoo blog搬過來呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在yahoo blog完成備份之後,用blogtrans將text doc轉為xml, 然後落番呢個blog, 不過只得文字, 相片要自己動手插番入文, 所以我都未整呀, 暫時只係揀左會轉過o黎o既博文, 轉左做xml存左o係度, 因為未入相, 所以未發佈。

      刪除
    2. 自己插番相好難,因為好多張相。

      刪除
    3. 係呀, 我仲發覺d文字會走位架 :(

      刪除
  5. 網誌分類是如何整?我整不到啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌分類即係tag, 呢樣我之前都試左一陣先識, 同yahoo唔同。

      刪除